PODZIEL SIĘ

W dobie dynamicznego rozwoju globalnej sieci pozycjonowanie zaczyna odgrywać coraz większą rolę – bez niego odniesienie sukcesu w wirtualnej przestrzeni jest coraz trudniejsze. Jednak czym czym różni się SEO od SEM?
Wiele osób zadaje sobie to pytanie, a odpowiedź na nie jest stosunkowo prosta. SEM to ogół działań związanych z marketingiem w wyszukiwarkach internetowych, SEO natomiast jest jednym z jego elementów. Podstawowym zadaniem SEM jest podniesienie pozycji danego serwisu w rekordach wyszukiwania za pomocą odpowiednio skonstruowanej listy słów i fraz kluczowych, najczęściej wpisywanych przez użytkowników zainteresowanych znalezieniem informacji na dany temat. Prócz koncentrowania się na pozyskaniu jak największego ruchu w ramach wyników organicznych można również wspomagać się środkami płatnymi, obejmującymi m.in. kampanie linków sponsorowanych.
SEO natomiast, w telegraficznym skrócie, to ogół działań podejmowanych w celu poprawiania parametrów strony internetowej w taki sposób, aby witryna mogła zostać szybciej odszukana przez wyszukiwarki internetowe. SEO jest procesem długotrwałym i nigdy się nie kończącym – w odróżnieniu od reklam np. w Google Adwords nie da się go po prostu włączyć i wyłączyć. Zaniechanie działań pozycjonerskich nawet na stosunkowo krótki okres jest równoznaczne z koniecznością rozpoczęcia wszystkiego od nowa. Dzieli się na dwa podstawowe rodzaje – on-site oraz off-site. Pierwszy odnosi się do optymalnego konstruowania stron internetowych, aby były one bardziej „czytelne” dla robotów wyszukiwarek. Drugi, jak sugeruje nazwa, koncentruje się na wzmacnianiu siły serwisu a także zastosowanych słów kluczowych poprzez podjęcie odpowiednich działań poza samą stroną

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronie Pozycjonowanie Bydgoszcz

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here